POČÍTAČOVÁ GRAFIKA


Materiály:
Dátum  Obsah Download Veľkosť
8.10.2003 Skriptá z Počítačovej grafiky   pg1_spz.zip 3 MB
9.10.2003 Príklady v C-čku (DOS) ku knihe Počítačová grafika a jazyk C od Branislava Sobotu pgajc.zip 684kB
28.10.2003 Cvičenia k OpenGL pre Visual C++ opengl.rar 290kB
29.11.2003 Jedno nie celkom hotove zadanie Mojdom.rar 1,9 MB
12.12.2003 Poklady pre tvorbu dokumentácie k zadaniam z Počítačovej grafiky pokdok_pg.zip 9KB
12.12.2003 Otázky na skúšku OtazkyzPG1.doc 20 KB
 
Upozornenie pre všetkých

POZOR!

K zadaniu je nutné vypracovať dokumentáciu podľa osnovy, ktorú nájdete vyššie. Elektronická forma odovzdaného zadania má mať nasledujúcu adresárovú štruktúru:

<Meno_študenta_nazov_projektu>
               - Bin                - adresár so spustitelným kódom (je nutná Win32 Realese kompilácia)
               - Doc               - adresár s dokumentáciou
               - Src                - zdrojové texty

Teda <Meno_študenta_nazov_projektu> je adresár, ktorý obsahuje adresáre Bin, Doc a Src

Predmetom zadania je modelovanie niektorého z nasledujúcich objektov:
- dom snov
- auto snov
- detské ihrysko

Pričom je nutné dodržať:
- zadanie má byť vypracované v MS Visual C++ 6.0
- použiť knižnicu OpenGL
- minimálny počet trojuholníkov je 100 (t.j. minimálne 300 vertexov)

Termín odovzdania:
- zadania je možné odovzdávať v učebni UVT2 v čase konania kunzultácií (podľa rozvrhu), od 5.12.2003 až do zápočtového týždňa.

 

 

Späť na úvodnú stránku