Materiály: | |||
Dátum | Obsah | Download | Veľkosť |
8.10.2003 | Skriptá z Počítačovej grafiky | pg1_spz.zip | 3 MB |
9.10.2003 | Príklady v C-čku (DOS) ku knihe Počítačová grafika a jazyk C od Branislava Sobotu | pgajc.zip | 684kB |
28.10.2003 | Cvičenia k OpenGL pre Visual C++ | opengl.rar | 290kB |
29.11.2003 | Jedno nie celkom hotove zadanie | Mojdom.rar | 1,9 MB |
12.12.2003 | Poklady pre tvorbu dokumentácie k zadaniam z Počítačovej grafiky | pokdok_pg.zip | 9KB |
12.12.2003 | Otázky na skúšku | OtazkyzPG1.doc | 20 KB |
Upozornenie pre všetkých |
POZOR! K zadaniu je nutné vypracovať dokumentáciu podľa osnovy, ktorú nájdete vyššie. Elektronická forma odovzdaného zadania má mať nasledujúcu adresárovú štruktúru: <Meno_študenta_nazov_projektu> - Bin - adresár so spustitelným kódom (je nutná Win32 Realese kompilácia) - Doc - adresár s dokumentáciou - Src - zdrojové texty Teda <Meno_študenta_nazov_projektu> je adresár, ktorý obsahuje adresáre Bin, Doc a Src
Predmetom zadania je modelovanie niektorého z
nasledujúcich
objektov:
|